SEO - Optimizacija internet stranice za internet tražilice

Jedan od najvažnijih pokazatelja uspješnosti web stranica jest broj posjeta. Visok broj posjeta web stranici svakako pridonosi i kvalitetan sadržaj organiziran na odgovarajući način, određene strukture i određenih svostava. Imati internet stranice koje se ne nalaze u rezultatima pretraživanja besmisleno je, a tu Vam mi možemo pomoći.

Tehnika koja se koristi za to naziva se SEO ili Search Engine Optimization, odnosno u prijevodu: Optimizacija za internet pretraživače.

Iako se primarno web stranice rade kako bi bile što smislenije korisniku (posjetitelju web stranice), veliki dio posjeta web stranice i dalje generiraju internet pretraživači, od kojih su najznačajniji za naše tržište Google.com, Yahoo.com i Bing.com.

Najčešći uzroci neprikazivanja vaše stranice unutar internet pretraživača za određene pojmove pretrage upravo je neoptimizirani sadržaj web stranice.

Kako optimizirati sadržaj internet stranice?

SEO, odnosno optimizacija dugotrajan je proces mijenjanja strukture sadržaja, načina prezentiranja informacija, količine sadržaja vezanog uz tematiku koja je Vama i vašoj tvrtci relevantna i slična.
S obzirom da internet pretraživači koriste stotine računalnih i logičkih algoritama za izračunavanje pozicije odnosno rangiranja vaše stranice za određeni pojam pretrage, te činjenica da se ti algoritmi nadograđuju (mijenjaju), proces optimizacije za pretraživače nikako nije jednokratan, već dugotrajan posao, no ne brinite - trud će Vam se višestruko vratiti povećanim organskim prometom na vašim stranicama koji se generira klikom na rezultate pretraživanja unutar internet pretraživača - linkovima kojima korisnici najviše vjeruju.

Podrška za SEO ugrađena u naše vlastito CMS rješenje

Za sve naše korisnike CMS sustava nema bojazni jer je korisnicima omogućeno vrlo precizno uređivanje svih elemenata koji su jedan od glavnih parametara koji mogu povećati vidljivost vaše web stranice u rezultatima pretrage internet pretraživača:
  • naslov članka
    točan naziv članka važan je za razumijevanje sadržaja web stranice korisnicima
  • naziv za internet preglednik / tab u internet pregledniku
    korisnici koji imaju naviku surfati (pretraživati) sa mnogo otvorenih tabova cjeniti će točnu i sažetu informaciju u šumi tabova, a internet pretraživači će znati nagraditi Vaš dodatni trud kod opisivanja svakog pojedinog elementa web stranice
  • naziv za izbornike
    često nazivi članaka nisu pogodni za prikaz u izbornicima i navigaciji, no naš Vam CMS omogućava da uštedite prostor i kreirate sažeti naziv za navigacijske elemente vaše web stranice
  • url - segment
    svaka url adresa sastoji se od elemenata, koji se mogu iskoristi za dodatnu pomoć pretraživačima kako bi što bolje prepoznali sadržaj web strnaica
  • meta podaci - ključne riječi
    iako u posljednje vrijeme internet pretraživači ignoriraju ključne riječi koje korisnik unese za pojedini članak u meta zaglavlju web stranice, i dalje postoji mogućnost detaljnog i preciznog definiranja sadržaja ključnim riječima, a osim toga, ključne riječi koristi i CMS sustav za povezivanje sadržaja
  • meta podaci - opis
    u prikazu rezultata pretrage, ispod naziva linka često stoji kratki opis od jedne do dvije rečenice; to je upravo najčešće opis sadržaja koji ste vi definirali za pretraživače, da oni ne moraju pogađati koji je sažetak web stranice
Naravno, mi smo poprilično pojednostavnili problematiku kako Vas ne bi opterećivali nepotrebnim detaljima, no svakako detalje Vam možemo pojasniti ukoliko to bude potrebno ili Vam naša pomoć bude potrebna.

Optimiziranje nove i postojeće web stranice

Proces i postupak pozicioniranja novih i starih web stranica, odnosno SEO nije jednostavan i kratak proces. On može trajati od jednog do 6 mjeseci, a u određenim situacijama i više. Iziskuje dodatni trud vlasnika web stranice u obliku discipline prilikom uređivanja web stranica i isto tako u obliku novih, zanimljivih sadržaja na web stranici.
Kod novih web stranica prilikom samog procesa izrade savjetujemo korisnika oko moguće strukture web stranice, pa je proces optmiziacije započinje vrlo rano u fazi realizacije projekta.
Kod već postojećih stranica, sve je jako ovisno od postojećih alata koji su korišteni u izradi web stranice.
Ponekad je, u slučaju krajnje loše organizacije sadržaja web stranice ili u slučaju korištenja nedozvoljenih tehnika kojima se pokušalo zavarati internet pretraživače, vlasnik stranice kažnjen izlistavanjem web stranice iz indexa. Ovo je najgora moguća varijanta za vlasnika web stranice, jer još uvijek u prosjeku za većinu korisnika glavninu prometa web stranicama čine upravo klikovi na takozvane organske rezultate pretraživanja (bez plaćenih oglasa).